Scandinavië 2015: Rotterdam - Fehmarn

19 juni 2015 - Fehmarn, Duitsland

Vanochtend lekker vroeg kunnen vertrekken, ik had nog B12-afspraakje en daarna eindelijk de weg op.
Veel regen maar dat is echt niet interessant als je helemaal heppie luidkeels zingend door het land rijd (John heeft weer een mooi sd-kaartje met van alles samengesteld )...
Het stukje bij Hamburg was wel vervelend...files, spitsuur en wegen, die tot augustus afgesloten zijn.
uiteindelijk kwamen we rond 20.00 uur aan bij Camping Puttgarden. Stroom aangesloten en verder met Mackloet-traditie nr.531: eerste vakantie-etentje bij het kroatische campingrestaurantje.
John is gaan liggen en ik toch nog ff over de dijk naar de Ostzee geklommen. Supermooie kleuren en fantastisch begin van weer een mooie reis.

Hihi bin bisschen müde also zweisprachig wird's heute nicht so ganz .
Wir sind gut angekommen auf Fehmarn bei Camping Puttgarden und haben lecker gegessen und kontrolliert ob die Ostsee noch hinterm Deich liegt. Tut sie!