Scandinavië 2015 Värnamo - Puttgarden

11 juli 2015 - Puttgarden, Duitsland

Wat een dag... Op de camping van Värnamo was het druk, ons plekje was redelijk weg van de drukte en zoals bekend: als het uitzicht aan de achterzijde maar goed is ;).
We zijn geheel volgens Mackloet-traditie nr.654 bij de Elgshop nog even souvenirs gaan kopen om ook nog even te kijken hoe spannend het elandpark is wat erbij hoort. Niet spannend dus, maar ze zijn wel redelijk tam (en lui hihi) en ik had mijn eerste officiele kroelmomentje met een elandmama. En ja ik weet dat ik dat in het echte leven beter niet kan proberen :).

Bij de Biltema nog even een afscheidsshopping gedaan en vervolgens zonder enige wachttijd op het 1e pontje bij Helsingbørg gereden.

En de rest weten jullie mss via Fb.

Wir hatten einen tollen Tag, der leider nicht mit einer Mackloet-Tradition im Restaurant des Campings in Puttgarden endete (gegessen haben wir um 23.30 auf der Fähre) sondern auf dem Parkplatz am Deich hinterm Camping, denn der ist ab 22.00 Uhr geschlossen. Aber da warteten wir grad die 3. Stunde bei der Fähre.

Urlaubszeit und eine ausgefallen durch einen Brand vor einiger Zeit. Richtund Dänemark ist es normalerweise üblich.

Ach wir sind wieder am Festland und haben zum Glück keinen 5 Stunden oder länger mit gelangweilten Kindern im Auto gesessen ;).

Hoffentlich ist es morgen nicht zu schlimm...Urlaubsanfang auf deutschen Autobahnen...
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade