Fotografie

18 juni 2015 - Rotterdam, Nederland

Ik maak gemiddeld 200 foto's per dag, een dëel zet ik uiteindelijk in ons blog, ik hoop dat jullie een beetje mee kunnen genieten. × Web Afbeeldingen Video's Nieuws Meer Daar is zo'n blog handig voor...ik zou het later af kunnen drukken, heb de route erbij én kan altijd aanvullen als ik er tijd voor heb. De meeste foto's zijn gemaakt met mijn mobieltje (Samsung S5) zonder aparte instellingen. Ik heb ook een camera bij me maar met het mobieltje gaat het het makkelijkst. Ik maak er snel collages van of plaats op fb of whatsap ze door. Maar het belangrijkste is: ik kan vasthouden wat ik leuk vond. Kleuren, omgevingen, planten, ... Mochten de foto's niet altijd even scherp zijn: we waren dan aan het rijden met 60-80 km/uur. Ik maak gemiddeld 200 foto's per dag, een dëel zet ik uiteindelijk in ons blog, ik hoop dat jullie een beetje mee kunnen genieten." dir="ltr" style="max-height: 999999px; font-weight: normal !important; line-height: 20px !important; font-size: 16px !important; font-family: inherit; background-color: transparent; border: none; padding: 0px 0.14em 0px 0px; position: absolute; margin: 0px; resize: none; overflow: hidden; text-align: left; width: 312px; white-space: pre-wrap; word-wrap: break-word; color: transparent !important; bottom: 0px; height: 60px;">Wie mij beter kent, weet dat ik altijd "even snel" een foto maak van iets dat ik mooi vind of interessant.
... Meerzu m...Meer Wer mich gut kennt, weiß , dass ich immer "schnell" ein Foto von etwas, das ich schön oder interessant finde mache.
Darum ist dieser Blog so günstig für mich ... Ich kann es später abdrucken, habe die Strecke dabei und kann jederzeit , wenn ich mal Zeit habe, mehr zu den Foto's erzählen.
Die meisten Fotos mache mit meinem Handy ( Samsung S5) ohne extra Eindtellungen.
Ich habe auch eine Kamera bei mir , aber mit dem Handy ist es am Einfachsten. Ich kann schnell mit der App Collagen erstellen oder sie auf facebook oder whatsap stellen.
Aber die Hauptsache ist : Ich kann "festhalten", was ich in dem Moment toll fand: Farben, Umgebungen, Pflanzen, ...
Wenn die Fotos nicht immer scharf sind: Wir fuhren 60-80 km / Stunde während sie gemacht wurden...
Ich schiesse durchschnittlich 200 Bilder pro Tag. Einen Teil setze ich in unseren Blog, ich hoffe dasssie Euch ein wenig gefallen.